Det skal du faktisk få lov til
Men det siste gangene jeg har prøvd å kjøpt noe på nette så har alderen min eller kortet mitt stoppet forsøket. Man må være 18 for å kjøpe ting på nette får jeg enten beskjed om eller så må jeg skrive in de siffrene som står på framsiden av kortet som mitt Visa Elektro ikke har:) Men skal inrøme at jeg ikke har prøvd å få handlet musikk og fått tilsendt en giro jeg kan betale, det burde jo virke..
Men ja jeg ikke noe særlig til overs for platebransjen når de har brukt 10år på å få igjennom lover som skal stoppe deling isteden for å lage egene foretningsmodeller som de kan tjene på via den nye teknologien... Og nå saksøker over en lav sko. Som f.eks døde personer. Og sitter fremdeles å diskuterer hvordan de skal stoppe fildeling isteden for å finne ut hvordan de skal tjene på den.
Å de er flere en mine jevnaldrene som laster ned gratis og deler^^ De bare at der på min alder nå tar det veldig som en selfølge at man laster ned musikk isteden for å kjøpe den... Det gjelder egentlig spill og filmer også...