Det har da begynt å dukke opp en del brukere her. Men noen av dere har jeg jo ikke den fjerneste aning om hvem er engang, så da tar vi en presentasjonsrunde a la den vi tok i barnehagen da Tante Gunvor tok gitaren på fanget og sang "Morn morn morn, jeg heter Gunvor, morn morn morn, hva heter DU" og pekte på en av de uskyldige barna som måtte synge et tilsvarende vers, bare med sitt eget navn i stedet for Gunvor. Fordi en slik sanglek krever at navnet ditt har to stavelser for å passe inn i verselinjen, så driter vi i å synge. Vi skriver litt om oss selv i stedet.
Snurr film
------------------
Så for å begynne. Jeg er et stk hannkjønn som lyder navnet Arne Bye, men reagerer også på bare Arne. Jeg har vandret rundt i 25 år på denne blågrønne kula. De første 23 årene i Trondheim, men flyttet til Steinkjer høsten 2006 på grunn av studier.
Ved siden av å lage tegneserien Mira studerer jeg altså multimedieteknologi ved Høgskolen i Nord-Trøndelag og er inne i mitt tredje og siste år, så til sommeren er det sayonara til Steinkjer. Mine interesser snurrer rundt tegneserier, gitarene mine (inkludert bassen) og lydanlegg. Digger å fikle med lydanlegg. Musikk er også en stor interesse, og CD-samlingen passerte 300 CD-er sist jul. Hva mine ører små foretrekker å høre på får vi ta senere

Singel er jeg forresten også, så pene og hyggelige jenter oppfordres til å sende en PM
Det var meg. Dere lærte neppe noe nytt av min post. Men jeg kan sikkert lære noe av deres poster. Hvem er dere?
Morn morn morn, hva heter DU?!