Jeg er til en viss grad enig med deg, Gard. Men! Først rotet: det forandrer seg jo fra stripe til stripe. Men bare det å måtte tegne det samme rotet fra rute til rute blir for meg for demotiverende både i forhold til at jeg først må finne ut hvilket rot det er, og så må jeg tegne det opptil fire ganger i samme stripe. Jeg er egentlig ikke noe glad i å tegne rot... for jeg bruker for lang tid til å bestemme hva rotet skal være bestående av.
Så når det gjelder å tegne plakatene hver gang: om du visste hvor drittlei jeg var av den halvnakne dama som hang bak sofaen til Holger og Hagbart

Jeg skjønner hva du mener med linjekvalitet, men jeg er ikke nødvendigvis enig. Hvis vi ser på Den Maskerte Mutantkaninen-bladene som Mira leser i av og til. I første runde av serien (14 striper som ble tegnet før den dere kjenner som stripe nr 1) tegnet jeg disse forsidene for hver rute, i bittesmått format. Det så ut som en udefinerbar klump med tusj hver gang. Da jeg begynte å kjøre dette trikset i stedet ble resultatet mye mer tilfredstillende for min del. Det ser i alle fall ut som noe.
Så om vi skal finne et "kompromiss" i denne saken (som om det er noe å bli enig om egentlig, det er jo min serie så jeg TRENGER egentlig ikke å høre på dere. Men jeg vil nå forbedre serien min, så da gjør jeg det likevel :p ) så blir det nok å tegne svært, ganske med en tykkere tusj, og få detaljer. Da blir det vel nesten som om jeg har tegnet rett på, tror du ikke?
Dæven jeg er flink til å unnskylde meg selv