Hei, Gard.
Jeg har en viss formening om hva resten av rommet til Mira inneholder. Den veggen vi aldri ser inneholder stort sett (bok)hyller (som jeg har tegnet nederste del av i et par striper allerede), og over skrivebordet på samme vegg henger det et svært speil (jenterom, ikke sant?) med et par kurver hengende ved siden av. Kurvene er fylt med ting jeg ikke aner hva er, men jeg har sett at damer fyller veskene sine med de samme tingene. Det henger også en korktavle med masse fotografier og annet rot på der. Men det er egentlig ikke så viktig for sammenhengen. Mira sitt rom er uansett ikke et troverdig jenterom - det er det for ryddig til, og å tegne det samme rotet hver gang jeg tegner rommet hennes høres fryktelig kjedelig og tidkrevende ut

Det ser ut til at en av plakatene blir Den Maskerte Mutantkaninen. Jeg har til og med bestemt meg for hvilket motiv (tror jeg - jeg har en illustrasjon klar som er enkel og dermed ikke tar for mye oppmerksomhet). Hvis jeg skal ha et band så må det nesten bli et oppdiktet band. Sliter med å finne på noe bra navn, så spørs om ikke bare leke seg med engelske adjektiver og ord er en løsning.
...også blir det neste å finne en grafisk profil for dette bandet. Men det kan jeg jo bøffe fra andre band i samme sjanger. Det gjør jo ikke noe om det blir klisjeaktig i dette tilfellet slik jeg må passe meg for ellers når jeg lager grafiske profiler.