[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
Miraforum • Se emne - Presentasjonsrunden
Miraforum

Til hovedsiden

Dato/klokkeslett: 27 Okt 2020, 02:32

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 26 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Presentasjonsrunden
InnleggSkrevet: 28 Jan 2009, 01:29 
Avlogget
Site Admin
Brukerens avatar

Det har da begynt å dukke opp en del brukere her. Men noen av dere har jeg jo ikke den fjerneste aning om hvem er engang, så da tar vi en presentasjonsrunde a la den vi tok i barnehagen da Tante Gunvor tok gitaren på fanget og sang "Morn morn morn, jeg heter Gunvor, morn morn morn, hva heter DU" og pekte på en av de uskyldige barna som måtte synge et tilsvarende vers, bare med sitt eget navn i stedet for Gunvor. Fordi en slik sanglek krever at navnet ditt har to stavelser for å passe inn i verselinjen, så driter vi i å synge. Vi skriver litt om oss selv i stedet.

Snurr film
------------------

Så for å begynne. Jeg er et stk hannkjønn som lyder navnet Arne Bye, men reagerer også på bare Arne. Jeg har vandret rundt i 25 år på denne blågrønne kula. De første 23 årene i Trondheim, men flyttet til Steinkjer høsten 2006 på grunn av studier.

Ved siden av å lage tegneserien Mira studerer jeg altså multimedieteknologi ved Høgskolen i Nord-Trøndelag og er inne i mitt tredje og siste år, så til sommeren er det sayonara til Steinkjer. Mine interesser snurrer rundt tegneserier, gitarene mine (inkludert bassen) og lydanlegg. Digger å fikle med lydanlegg. Musikk er også en stor interesse, og CD-samlingen passerte 300 CD-er sist jul. Hva mine ører små foretrekker å høre på får vi ta senere ;)

Singel er jeg forresten også, så pene og hyggelige jenter oppfordres til å sende en PM :roll:

Det var meg. Dere lærte neppe noe nytt av min post. Men jeg kan sikkert lære noe av deres poster. Hvem er dere?

Morn morn morn, hva heter DU?!

Topp

Innleggets emne: Re: Presentasjonsrunden
InnleggSkrevet: 28 Jan 2009, 09:46 
Avlogget
Brukerens avatar

Bokstavlig morn, morn, morn er det i allefall.

Men ja.. Jeg er Stine! Skikkelig spenende ikke sant?!
I skrivende øyeblikk gjør jeg matte. Nøyaktig oppgave 4.9. En med tabeller og sånt. Selv om jeg ikke kan si at Statestikken til nedbørsmengden i Bergen intreserer meg noe særlig.

Det er ei jente som heter Elise som sitter ved siden av meg i klasserommet. Hun er Axl Rose!
Vi synger sammen i timene, og danser i firminuttene. Stine-Elise. Bokstavlig talt. We are one.

Jeg er plagsom, barnslig og gjør mer hva jeg vil en det jeg burde gjøre. Jeg er uforutsigbar og sær. Går i bukser som skriker i øynene og ber om oppmerksomhet.
Jeg spiller bass, og har gjort det i 11 år nå. Derfor har jeg nå 5 av dem. Jeg kan spille litt trommer og. Men det er mer eller mindre rustent.

Jeg tilbringer dagene i gulvet med tegneblyanten i hånden. Jeg tegner mer portretter, fantasi og naturalistisk enn jeg beveger meg over på tegneserie delen.
Jeg er avhengig av små detaljer.

Jeg driver også med noe kaldt "living history" bortsett fra at dette er i form av vikingehistorie. Vi herjer i skogen. Sloss med sverd, skyter med pil og bue. Rollespill.
Dette er det min sommer går med på.

Jeg har også masse LP,plater
På skolen går jeg Media og kommunikasjon. Men har falt inni en Tvillinglinje kalt digitale media. Selv om jeg angrer dypt for at jeg ikke gikk musikk.

Ellers er jeg vell helt som alle andre.
- Stine.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2009, 11:23 
Avlogget
Brukerens avatar

Jo. Tja. Hmm.

Eg sit no i eit rom uten lærer og kjeder meg. Og det er kjempemoro å kjede seg. Men uansett.

Mitt namn er Ola Bismo, etternamnet gidder eg ikkje å ta siden Arne ikkje tar mellomnamnet. Eg forventer derfor at nokre ikkje gidder å ta fornamnet snart. Og eg er 16 år og fortsatt ung.

Eg på Vinstra VGS Medium og kommunikasjon og trivs der.
nok om det. Til interesser har eg teikneserier, film, tv-spel (ikkje data, aldri hatt sansen for å spele spel på ei datamaskin, den skal brukes til "arbeid", akkurat som no *host host*) og musikk. Der eg foretrekk å høyre på progressiv rock også spel eg tuba. Eg har ikkje den største platesamlinga med bare rundt 80/90 CDer (eller fleire, men dei vil eg ikkje være ved at eg eier så dei tells ikkje(altså sånne stygge samlecder er eg ikkje ved at eg eier, så dei ligger i klesskapet)) og eg pleier da og ha noko surrande frå plateanlegget ofte. Akkurat no så står Caravan - In the Land of Grey and Pink i den siden eg sovna frå den på låten Nine Feet Underground mandagen og har ikkje brukt det siden da siden eg er ganske travlel tirsdagen, mandagen også.

Dette er fordi eg spiller Tuba i korps da Otta Skulekorps og Otta Musikkforening og har det bra der. Så driver eg med bogeskyting og har ei langboge. Har vel og nokre gevær her og der (våpenskapet i kjelleren, har system)

Eg er foresten nesten manisk når det kjem til å halde mine underholdningsobjeket så reine og pene som mogleg, men det skal eg ikkje ta meire om no for denne teksten begynner å bli bra rotete.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2009, 15:12 
Avlogget

Eg heiter Olaf.

Namnet mitt HAR to stavingar, men eg synger ikkje. Det skulle ha tatt seg ut. Eg synger berre når Arne er med i Idol.

Mellomnamnet mitt har fire stavingar. Etternamnet har to. Totalt blir det åtte. Eller 1000, om ein tenker binært.

Eg bur langt nord for dei fleste andre her inne, der eg studerer ... eh ... eitt eller anna som gjer at Lånekassen liker meg samtidig som eg kan kaste bort heile studiedagen på andre ting. Eg ser ingen vits i å seie kor gamal eg er då det er eit tal som har ein tendens til å forandre seg skremmande ofte (av og til så ofte som på årleg basis).

Eg liker å trykke på knappar på ei maskin og sjå kva resultatet blir. Av og til blir resultatet at sinte små menn i Stavanger blir enno sintare. Av og til blir resultatet at Arne tvinger meg til å jobbe med menyen på mirasaiten heile natta. Av og til blir resultatet at det ramler titusenvis av femtiøringar inn på bankkontoen min. Som regel blir resultatet at det skjer absolutt ingenting (bortsett frå at massevis av små Will Wright-klonar spaserer rundt på monitoren min og finner på sjuke ting for å torturere seg sjølv og kvarandre med noko som vagt kan minne om menneskeleg liv).

Eg har elles ei unormalt høg interesse for ender og andre nebbdyr som spaserer rundt utan bukser.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2009, 16:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg heter Eirik Andreas Vik. Som regel kalles jeg bare Eirik. Men noen har i nyere tid begynt å bruke 'Andreas' ganske hyppig i tillegg til 'Eirik'. Så det.

Jeg fyller tjue år i mai, og jeg går tredjeåret på formgivingsfag ved Molde videregående skole. Videre tenker jeg på å studere nordisk ved et universitet, helst i Bergen, for da blir det så praktisk når det gjelder Raptus og slikt. For jeg liker tegneserier. Jeg har lest og tegnet tegneserier siden før jeg begynte på førskole.

Ellers er jeg svært oppslukt av det meste som har med TV-spill og film å gjøre, pluss at jeg (som alle andre) har sans for musikk, men ikke på et utøvende plan. Jeg er ikke så flink til å kjøpe CD-er da, og kan trygt si at både spill- og filmsamlingen går CD-samlingen en lang gang.

Forøvrig kommer jeg fra ei bygd i Romsdal som heter Vågstranda, men har tatt med sakene mine over fjorden og inn på en rotete hybel i anledning den nåværende utdanningen. Til våren er jeg russ, og jeg stiller til russepresidentvalg bare for å se hva som skjer. Går jeg av med seieren får jeg skrive og lese opp en tale for Moldes innbyggere på nasjonaldagen. Kan det bli bedre?

Over og ut.

Topp

InnleggSkrevet: 31 Jan 2009, 14:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg heter Emilie, men lyder også Emilie Victoria. Du kan velge selv hva du vil bruke. Du må gjerne bruke Moonlight Comedy eller bare MC om du heller vil det. Det har jeg nemlig blitt kalt på andre forum, så det er jeg vant med. Da dette ble skrevet var jeg et kvart århundre gammel, men jeg blir 26 i løpet av året. Trondheim er byen hvor jeg hører til.

Jeg er interessert i det overnaturlige (hovedsaklig spøkelser), middelalderkultur, gammel arkitektur og det motsatte av det motsatte kjønn (hihi). Liker også å lese og skrive. En dag skal jeg utgi en roman, eller en novellesamling. Jeg har en del noveller liggende. Kanskje jeg legger dem ut en dag. En gang hadde jeg lyst til å kombinere skrivegleden med tegninger. Det har jeg slått fra meg nå, men jeg tegner fortsatt av og til. Jeg lytter også til en del musikk og later som om jeg kan spille gitar. Musiker er jeg ikke. Men jeg er jente så jeg sier aldri nei til en shopperunde. Det har blitt en besettelse, og jeg har en ting for fine kjoler. Jeg har blitt kritisert for å ha flere kjoler enn det finnes anledninger til å faktisk bruke dem. Det er dessverre sant :P Men er man prinsesse så... (hihi)

Pene jenter må gjerne sende meg også en PM :roll:

Hyggelig å hilse på dere alle :)

And as our pretty faces die,
our broken hearts will wonder why
the makeup just won't hide the scars of time....

Topp

InnleggSkrevet: 31 Jan 2009, 16:10 
Avlogget

Hei, jeg heter Hanne Monge Sigbjørnsen!

Jeg er jente, 19 år, og jeg er fra en bitteliten plass kalt Kverneland, som ligger ved Stavanger. Jeg går derfor på skole i Stavanger, der jeg tar Matte og Fysikk dette året. Skal neste år videre på en ingeniørlinje i Bergen forhåpentligvis... Eller Oslo.. Eller et annet sted, jeg vet ikke enda!

Sånn ellers liker jeg å tegne, og lager tegneserien H&M (nettserier.no/hnm), og leke med gode venner. Jeg har en ting for britisk rock/indie rock, som kanskje ikke er så hardt som det dere andre her hører på (mettallll), og hører for det meste på det. Jeg elsker klær, handle, nintendo, playstation, storby, alkohol og spøkelser. Har ikke sett noe til sistnevnte, men de er der ute et sted!

Oh, og jeg vil også ha PMs av pene jenter, eller gutter:)

kos og klemz<333

Topp

InnleggSkrevet: 01 Feb 2009, 00:05 
Avlogget
Brukerens avatar

Topp

InnleggSkrevet: 01 Feb 2009, 02:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg vil også ha PMs av pene jenter og gutter! :o

xD

Topp

InnleggSkrevet: 01 Feb 2009, 14:47 
Avlogget

Oi, hehe:p Var ikke akkurat det jeg mente..

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 26 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: