Miraforum

Til hovedsiden

Dato/klokkeslett: 12 Des 2017, 16:24

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: For oss som annser t-skjorta som det viktigste klesplagget.
InnleggSkrevet: 17 Jul 2009, 18:20 
Avlogget
Site Admin
Brukerens avatar

Nå har jeg testet Spreadshirt, og kommet til en konklusjon. Det blir nok ingen t-skjorter igjennom dem slik det er nå. To grunner til dette:

1) Motiver med digitaltrykk (pikselgrafikk) trykkes bare på hvite eller veldig lyse t-skjorter. Kan jeg ikke få t-skjorter i svart, kan det være det samme. Hvite t-skjorter = undertøy. Og ikke av den sexy typen...

2) For å få t-skjorter i en annen farge enn hvit, må jeg laste opp et motiv i vektorgrafikk. Det kan bare inneholde tre farger, noe som i og for seg er greit nok, men fordi det er snakk om folie som kuttes, så kan det ikke inneholde små detaljer og tynne streker. Vel, alle mine tegninger gjør det. I tillegg kan jeg bare laste opp tre motiver.

Nei, glem det. Det er ikke så viktig for meg med t-skjorte.

Topp

Innleggets emne: Re: For oss som annser t-skjorta som det viktigste klesplagget.
InnleggSkrevet: 19 Jul 2009, 01:16 
Avlogget

Hmm

Jeg har ikke gjort noe selv der, men synes det virker litt rart det du skriver. HVertfall i forhold til de motivene jeg ser på Wyyrd sine sider... men kan være jeg ikke helt skjønner hva som ikke går ann, og hvorfor dine tegninger ikke funker. Dersom du vil ha noen t-skjorter derfra burde du bare slenge avgårde en mail til Gard, jeg lover å kjøpe en :-P men om du ikke har så lyst, så kan du jo bare droppe det:-)

Topp

InnleggSkrevet: 19 Jul 2009, 22:26 
Avlogget
Site Admin
Brukerens avatar

Gard selger faktisk hvite t-skjorter han, den jævelen. Mens de t-skjortene han selger med en annen farge, er vektorgrafiske bilder med begrenset med detaljer. Det funker tydeligvis for ham, men for meg er ikke Spreadshirt løsningen ;)

Topp

InnleggSkrevet: 01 Aug 2009, 17:47 
Avlogget
Brukerens avatar

ABye skrev:
Bilde
Den allerede omtalte Magnum P.I-skjorta. Kjøpt på eBay sommeren 2006. Fin grimase i tillegg ;)

hahah beste t-skjorten everr.

Kjøper selv masse t-skjorter fra Stylin Online. Går for det meste i motiver at fav tegneserier og serier.
Litt synd at det er særdeles lite babydoll-skjorter. Liker at det er tettsittende kvinneform på dem liksom :V

Airewathiel på nettserier.no

Topp

InnleggSkrevet: 04 Mar 2010, 04:03 
Avlogget

Torgeir skrev:
Jeg er helt uerfaren når det gjelder klesstiler og mote.
Det eneste jeg vet, er at en t-skjorte og et par vanlige jeans alltid funker.

Når vi er innpå t-skjorter:
Noen der ute i internettet som har noen t-skjorter med unormalt kule logoer, sitat og lignende? (Jeg vet selv at jeg er misnunnelig på Arne over Magum pi- t-skjorta. :lol:

disse folka har vell litt å by på
http://www.beltespenner.com/oscommerce/ ... p?ref=1264

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet